اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

اپلیکیشن‌هایی برای ارتباطات و انجام کار‌های تیمی | دفترکار‌های مجازی

  • کد خبر: ۹۵۳۹۷
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
اپلیکیشن‌هایی برای ارتباطات و انجام کار‌های تیمی | دفترکار‌های مجازی
در یکی‌دو سال گذشته شیوع کرونا باعث شد که خیلی از شرکت‌های بزرگ و کوچک بیشتر از قبل به فکر دورکاری و انجام کار‌ها به‌صورت غیرحضوری بیفتند. در این مطلب با تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های کار تیمی بیشتر آشنا می‌شویم.

به گزارش شهرآرانیوز - در یکی‌دو سال گذشته شیوع کرونا باعث شد که خیلی از شرکت‌های بزرگ و کوچک بیشتر از قبل به فکر دورکاری و انجام کار‌ها به‌صورت غیرحضوری بیفتند. خوشبختانه از سال‌ها پیش، زیرساخت‌های دیجیتالی گوناگونی برای این موضوع به‌وجود آمده است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی و از راه دور با تیم کاری‌تان ارتباط داشته باشید، پروژه‌ها را تعریف و وظایف هرکدام از اعضا را مشخص کنید. در این مطلب با تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های کار تیمی بیشتر آشنا می‌شویم.

اپلیکیشن‌هایی برای ارتباطات و انجام کار‌های تیمی | دفترکار‌های مجازیTrello

برنامه «Trello» به کسب‌وکار‌های کوچک این امکان را می‌دهد که بی‌نهایت چک‌لیست، تابلو، فایل ضمیمه و کارت بسازند. اعضای تیم می‌توانند وظایف افراد را به‌صورت کارت مشاهده کنند و درباره آن‌ها نظر دهند. امکان افزودن انواع فایل به کارت‌ها هم وجود دارد و اعضا به‌راحتی می‌توانند در بستر این برنامه به مبادله فایل بپردازند.


اپلیکیشن‌هایی برای ارتباطات و انجام کار‌های تیمی | دفترکار‌های مجازیRedbooth

اپلیکیشن «Redbooth» امکانات گوناگونی را در خود جای داده است و همه آن‌ها به بهبود عملکرد تیم کمک می‌کنند. برای نمونه می‌توان به برگزاری جلسات ویدئویی با کیفیت اچ‌دی، تنظیم وظایف افراد در تابلوها، نمایش وظایف به‌صورت فهرست با نمایش زمان پایان اشاره کرد. پیگیری عملکرد هرکدام از اعضای تیم نیز با استفاده از این برنامه امکان‌پذیر است.


اپلیکیشن‌هایی برای ارتباطات و انجام کار‌های تیمی | دفترکار‌های مجازیWrike

با استفاده از این نرم‌افزار مدیریت تیم می‌توانید کنترل و نظارت کاملی بر همه وظایف و پروژه‌های تیم کاری‌تان داشته باشید. به کمک قابلیت ویرایش زنده که برای فایل‌ها وجود دارد، می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای تغییراتی را که دیگر اعضا روی فایل‌ها اعمال می‌کنند، مشاهده کنید. امکان آپلود و ویرایش فایل بدون ذخیره‌کردن آن‌ها در رایانه نیز در این برنامه وجود دارد و همچنین به کمک آن همه اعضای تیم می‌توانند از راه دور با هم در ارتباط باشند.


اپلیکیشن‌هایی برای ارتباطات و انجام کار‌های تیمی | دفترکار‌های مجازیSlack

برنامه «Slack» یکی از اپلیکیشن‌های مدیریت تیم برای کسب‌وکار‌های کوچک به شمار می‌رود. کانال‌های «Slack» را می‌شود بر اساس پروژه، موضوع و تیم دسته‌بندی کرد. مکالمات در آن قابلیت جست‌وجو دارند و به‌سرعت می‌توانید اطلاعات دلخواهتان را پیدا کنید. همچنین به کمک این برنامه می‌توانید با اعضای تیم تماس صوتی یا ویدئویی برقرار کنید.


اپلیکیشن‌هایی برای ارتباطات و انجام کار‌های تیمی | دفترکار‌های مجازیScoro

اپلیکیشن «Scoro» برنامه‌ای جامع برای مدیریت تیم به شمار می‌رود که به کسب‌وکار‌های کوچک کمک می‌کند تا به‌صورت کارآمدتری تیم‌ها و پروژه‌های خود را مدیریت کنند. یکی از امکانات این برنامه، صفحه متمرکز آن است که به کمک آن اعضا می‌توانند نظرات، فایل‌ها، فاکتورها، هزینه‌ها، ملاقات‌ها و جلسات زمان‌بندی‌شده و زمان صرف‌شده برای انجام هرکدام از وظایف را مدیریت کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->